zondag 7 augustus 2011

Film-night

Gisteren besloot ik samen met een goede vriend een film te bekijken. Meestal bekijken wij actie-films dus ook vanavond weer. Toen we in de telenet tv-theek aan het zoeken waren kwamen we op de film The Bourne Supremacy. Dit is een film die thuishoort in een rijtje van 3 films. The bourne identity, The bourne supremacy, The bourne ultimatum. Ik ben nooit goed in het onthouden van namen van acteurs maar ook niet van films. Het is dan ook altijd weer vragen, hebben wij deze film al gezien. Nu wist ik wel zeker dat we de 1ste film al gezien hadden dus besloten we naar deze film te kijken (ook al gezien trouwens). Of we de derde film er van gezien hebben, dat denk ik wel, maar weet het niet zeker! (hihi)

Over de film nu! Ik zie de acteur Matt Damon graag spelen. Dus daar hadden we al zeker geen probleem.
De film zelf heb ik ook met plezier uitgekeken. Wel niet zoveel actie dan in The bourne identity, maar toch goed. Het was wel een beetje lastig dat ik niet meer precies wist wat er in deel 1 gebeurde. Dus als ik in het vervolg nog eens een film uit een serie ga bekijken, begin ik bij het begin.

Zeker een aanrader wie graag een beetje actie ziet.

1 opmerking:

  1. hee leuke blog!
    Zou je ook eens op die van mij willen kijken?
    Dat zou ik heel leuk vinden. Dankjewel.
    Ashley (FaithfulDreams.nl)

    BeantwoordenVerwijderen